MR. SUSHI GRONINGEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1483 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Groningen. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 4:44 Aangegeven tijd bij bestellen was 35 minuten, werd 2,5 uur en dat zonder bericht
12 jun 2026 om 19:38 Bezorging van crispy box met 20 stuks, duurde 2 uren! Dit word nergens vooraf aangekondigd of aangetoond. Ook niet na bevestiging van de bestelling. Hier kreeg ik bezorgtijd 1 uur. Het eten was ook zeker geen 5 sterren. Jammer, bestel hier niet weer.
10 jun 2026 om 23:08 Heerlijk!
7 jun 2026 om 22:58 Ich habe keine Lieferung bekommen.
1 jun 2026 om 22:57 Ja
31 mei 2026 om 17:42 Wat mij betreft de beste sushitent. Ik vind de medewerkers altijd super vriendelijk en de sushi is heerlijk.
28 mei 2026 om 19:16 Heerlijke pokebowl en sushi
27 mei 2026 om 21:53 Bestelling kwam bijna 1 uur later dan gepland, geen communicatie vanuit jullie. Zelf maar gebeld. Gaven aan dat bezorger onderweg was maar duurde nog eens 20min Loempias en fried sushi ook koud bij levering. Overige sushi smaakte wel lekker.
23 mei 2026 om 5:17 Mega lekker!
21 mei 2026 om 22:48 opgewarmde oude sushi